Αν για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που θα παραλάβετε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε εντός 14 ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με άλλα προϊόντα – σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε- ή επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 30 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το προς επιστροφή δέμα και διαπιστώσουμε την αρτιότητα των αγαθών. Σε περίπτωση που η συσκευασία δεν είναι σε άρτια κατάσταση, λείπουν τα παρελκόμενα της συσκευής ή διαπιστωθούν αισθητικά ελαττώματα που προήλθαν έπειτα από χρήση του πελάτη, τιμολογείται εκ’νέου το προϊόν στην κατάσταση που παραλήφθηκε και το ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων ενδέχεται να είναι μικρότερο από το ποσό που αρχικώς πληρώθηκε από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει από την εταιρεία μας:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες του αιτήματος σας και τον τρόπο επιστροφής.
  2. Συσκευάστε τα προϊόντα για να προστατευτούν κατά την επιστροφή τους. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν παραληφθεί από εμάς στην κατάσταση που και ο πελάτης το παρέλαβε και εφόσον έχει ζητηθεί επιστροφή χρημάτων, τιμολογείται εκ’νέου το προϊόν αλλά στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε και όχι σύμφωνα με την τιμή που εμφανίζεται στο δελτίο παραγγελίας του πελάτη.
  3. Αναμένετε περαιτέρω οδηγίες σχετικά με την αλλαγή του προϊόντος ή την επιστροφή χρημάτων έπειτα από την παραλαβή του δέματος από εμάς.
  4. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δωρεάν μόνο σε περιπτώσεις που ο πελάτης παρέλαβε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, σε περίπτωση που ο πελάτης παρέλαβε σωστό προϊόν αλλά για άλλους λόγους επιθυμεί την αλλαγή του με διαφορετικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και η αποστολή του δέματος γίνεται με μεταφορική εταιρεία επιλογής του πελάτη και χρέωση αποστολέα. Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή αν και μόνον αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία.
  5. Αν ο πελάτης αποστείλει το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν με κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία, το δέμα δεν παραλαμβάνεται και επιστρέφεται πίσω στον πελάτη αν έχει επισημανθεί με χρέωση παραλήπτη.
  6. Τα μεταφορικά έξοδα της αντικατάστασης των προϊόντων επιβαρύνουν την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο για την πρώτη (1) δωρεάν αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, οι μετέπειτα αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων πέραν την πρώτης, πραγματοποιούνται με χρέωση μεταφορικών του πελάτη ο οποίος δύναται να μας επιστρέψει το προϊόν με όποια μεταφορική εταιρεία επιθυμεί, όμως με χρέωση αποστολέα.

Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αίτημα επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας. Ο χρόνος αναμονής εξαρτάται από τον φόρτο εργασίας του λογιστηρίου της εταιρείας μας και τηρείται αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Οι άμεσες επιστροφές χρημάτων χωρίς αναμονή, πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω τραπεζικής μεταφοράς και υφίστανται όταν:
Ο πελάτης παραλάβει το δέμα του και εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αποφασίσει να το επιστρέψει στην εταιρεία μας χωρίς να το έχει χρησιμοποιήσει ή να έχει ανοίξει το προστατευτικό περιτύλιγμα του προϊόντος.

Λοιπά σημαντικά στοιχεία πολιτικής επιστροφών:
(1) Εάν ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν και δεν επιθυμεί την αλλαγή του με καινούργιο ή έτερο προϊόν μεγαλύτερης ή μικρότερης αξίας. Η εταιρεία μας οφείλει να αντικαταστήσει άμεσα το ελαττωματικό προϊόν και να το αποστείλει στον πελάτη χωρίς να τον επιβαρύνει με έξοδα μεταφοράς. Σε περίπτωση που και η αλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος είναι ελαττωματική, πρέπει να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία έως ότου ο πελάτης να λάβει ένα πλήρως λειτουργικό προϊόν.

(2) Εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί την αλλαγή του χρησιμοποιημένου ελαττωματικού προϊόντος και θέσει αίτημα επιστροφής χρημάτων, η εταιρεία μας οφείλει να παραλάβει το προϊόν χωρίς να επιβαρύνει τον πελάτη με έξοδα αποστολής και να του επιστρέψει χρηματικό ποσό αντίστοιχο της εκ’νέου τιμολόγησης του προϊόντος που επιστράφηκε στην εταιρεία μας σύμφωνα με την κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται το προϊόν. Από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνθηκε η εταιρεία μας εφόσον αυτά αφορούν αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκαν παραπάνω από (1) μια φορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλάβει το δέμα του με δική του υπαιτιότητα ενώ έχει προπληρώσει το ποσό της παραγγελίας του, τότε σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής χρημάτων, επιστρέφεται το τελικό ποσό της παραγγελίας μείον τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνθηκε η εταιρεία μας.

(3) Εάν ο πελάτης δεν έχει κρατήσει το συνοδευτικό παραστατικό της παραγγελίας του, το προϊόν θέτεται άμεσα εκτός εγγύησης και η δωρεάν επιστροφή του όπως και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, δεν είναι πλέον διαθέσιμες επιλογές.